الأربعاء، 3 يونيو 2009

ايوب

ايوب زمانك راح بقيت انا ايوب صابر على المكتوب يا ايوب لم امتليت بجراح انا صابر على المكتوب
ايوب زمانك راح و بقيت انا ايوب
ايوب يا ابو الصابرين بالصبر انا مليت اشكى عزابى لمين كل الابواب دقيت شايل جبل احزان و بقيت انا ايوب
صابر على المكتوب ايوب زمانى انا
ايوب انا ملاح و البحر ماله حدود فرت شراعى جناح ماشى فى طريق مسدود صابر مع الصابرين تايه مع التايهين
و بقيت انا ايوب صابر على المكتوب صابر على المكتوب ايوب زمانى انا
ايوب جبولى طبيب قالو عليل ندويه و ناس بتقراء الغيب قالوا الحبيب يشفى لشوفت جنبى حبيب ولا دونى طبيب
ايوب زمانك راح و بقيت انا ايوب صابر على المكتوب ايوب زمانى انا

هناك 3 تعليقات:

  1. السلام عليكم


    وحشتنا كتير قوى


    بجد كلامك صعب قووى ووجعنى

    ربنا يبعد عنك الاحزان يارب

    ايناس

    ردحذف
  2. السلام عليكم


    محمد اخبارك ايه
    بجد وحشتنى كتير وكنت حابة اطمن عليك لانك بجد غالى قووى عندى

    ربنا يسعد ايامك ويحقق ليك كل ما تتمنا اللهم امين

    تحياتى
    انوسه

    ردحذف
  3. شكرا جزيلا لمرورك الكريم على مدونتى جوهرة مصر
    وارجو التواصل
    اخيكم
    نادى هاشم

    ردحذف

عيش فى خوف و حيره ولا الزمن خلاك قليل الحيله  يا نهر عالى بيغرق فيك العزيز والغالى  والاسم دنيا يتغير حالك فى ثانيه خواطر على القل...